Google Ads

Analityka internetowa

Golden Media
SEM

Analityka zasobów i potrzeb

Trudno zaplanować dobrą kampanię internetową bez solidnej wiedzy o grupie docelowej.

Trudno ją dobrze prowadzić bez stałej analizy bieżących wyników. Wreszcie trudno ją ocenić bez dokładnych i wiarygodnych danych o jej wynikach. Dlatego proces analityczny musi być wbudowany praktycznie we wszystkie działania reklamowe.

Korzystamy przede wszystkim z narzędzi analitycznych dostarczanych przez Google w systemie AdWords i Google Analitics, ponieważ obydwa narzędzia nie tylko dostarczają większości potrzebnych nam danych, ale też dobrze ze sobą współpracują. Dodatkowo testujemy nowe narzędzia analityczne, które pomagają zdobyć dodatkowe dane jak np. mapy ciepła (HeatMaps), śledzące ruchy myszką pomagające poznać zachowania klientów.

Analiza konta Google Analytics

Naszym Klientom pomagamy we wdrożeniu i poprawnej konfiguracji narzędzia Google Analytics. Konfigurujemy odpowiednie filtry profili, cele i zdarzenia, segmenty użytkowników. Wdrażamy moduł eCommerce.

Łączymy konto Google Anaylitcs z innymi źródłami danych, np. z panelu Google AdWords i Google Webmaster Tools.

Szkolenia Google Analytics

W razie potrzeby jesteśmy w stanie przeprowadzić indywidualne lub grupowe szkolenie z zakresu wdrożenia i obsługi systemu Google Analytics oraz metod wykorzystania danych z tego narzędzia do pracy nad optymalizacją serwisu internetowego Klienta oraz efektywności prowadzonych działań reklamowych.

Scroll to Top